fredag 24 september 2010

Kan inte backa...

Det går inte att lägga i backen på L's bil, det är iof. inget nytt fel för den har strulat länge men det har alltid funkat till slut men inte igår. L hade varit i Sjöbo och slängt skräp och hämtat ett släp med ved, när han kom hem skulle han backa in släpet men det var helt omöjligt så han fick dra in släpet själv och köra in bilen så idag kom bärgaren, nu är han i Malmö och hämtar lånebilen.


Annars är det tråkigt här, när en bärgningsbil är det roligaste på dagen så är livet ganska trist *fniss* Jag orkar inget så det händer ju inte så mycket här, igår satt jag vid datorn, lyssnade på ljudboken plockade ur halva diskmaskinen sen sprängde det för mycket i handleden och naglarna så vad ska man skriva om när det inte händer nåt alls... TRÅK!!
Ja jag var ju på Vård Centralen, alltid nåt, det händer något en stund, dock ingen kö så jag kom in nästan direkt, fick inte ut nåt blod så det blev 2 stick...
Summering - Roligaste på torsdagen var besöket på Vård Centralen, roligaste på fredagen var bärgningsbilen... VILKET LIV JAG LEVER!!! :/



.

7 kommentarer:

  1. Well, en bärgningsbil i er lilla håla måste väl ändå ses som något stort?! ;p
    Kan förstå att du har tråkigt... känner igen känslan själv, om än på ett annat sätt kanske.
    Jag ser fram emot att åka och handla mat när M kommer hem, har ju inte varit utanför lägenheten sedan i tisdags. Man får vara glad för det lilla. ;)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Lisbet, man ska inte se bakåt - bara blicka framåt!! Det är därför bilen har dissat den funktionen! KRAM och trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Ja, vad gör man inte som bil för att muntra
    :-)

    SvaraRadera
  4. Hihi, så där känns det här också ibland. Vissa dagar är rätt tråkiga och tyvärr orkar jag inte alltid göra något för att de ska bli roligare heller.

    Men man får försöka glädjas över det lilla. Är som barnen ibland - "lite roar småbarn"! ;-)

    Kram kram!!

    SvaraRadera
  5. Inte illa att ni har en bil som åker snålskjuts med bärgaren =O)
    Kram Yvette

    SvaraRadera
  6. Kikar in och kramas.

    Ser fotot av ditt hår som börjar komma.
    Jag rakade av mitt igen efter 4 veckor då det första var vitt och mjukt som bebisfjun.
    Ut kom då kraftigt, lockigt och mörkt!

    SvaraRadera