lördag 11 september 2010

HP....

har Musse fått... men det kan ju inte nekas så det var ju inget jag blev förvånad över;) Raymond var lyrisk över Musse, han förklarade att den andra gr 6 honan tyvärr inte kunde vara med och konkurera. Nu står BIVet mellan Musse och IP S*Myselisia's Xantos och Raymond bad att få sova på det beslutet och L är ju som vanligt snabb i munnen och undrade om han ville ha Musse hos sej på natten, det ville han gärna;)

Nu är ju väntan oliiiidlig, morgondagen kommer aldrig känns det som:)

Nu har jag även njutet av min middag, sopp/grytan jag gjorde igår som smakade precis så vidrigt som allt annat gör funkade faktiskt riktigt bra idag när jag plockat bort alla potatis och grönsaker, det blev buljong med kött och vitkål och det var drickbart och riktigt gott...


.

6 kommentarer:

  1. Men åååh..... *Frust*
    Tålamod är inte direkt MIN grej här i världen.
    STORT Grattis såhär långt iallafall.
    Kram och nu håller vi tassar och tummar till imorrn såklart !!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Behöver receptet på soppgrytan! :)

    SvaraRadera
  3. Här hålls det också tummar för morgondagen. Jag har ingen pli på de fyrbenta yrvädren, så jag vet inte om de förstår att de ska hålla tassarna.
    Kram Elisabeth

    SvaraRadera
  4. Grattis till HP:et. Håller tummarna imorgon.
    Kram Yvette

    SvaraRadera
  5. GRATTIS till Musses HP, håller tummarna för fler fina resultat idag! :) *KRAM*

    SvaraRadera
  6. Heja Musse och lycka till i panelen!
    Hälsn Elisabeth

    SvaraRadera