söndag 12 september 2010

Väntan...

Denna väntan är grym... har inte hört nåt från Norge sen panelen började, Musse lyckades ju ta BIV och blev därmed DVM och så tog hon NOM för en stor vacker svart Maine Coon som tydligen var mycket fin.

Igår kom yngsta dottern hit och vi hade en riktigt mysig kväll, idag på fm körde vi till Thuleslund men det var nog lite optimistiskt av mej för där tog orken slut, jag fick sätta mej på de flesta stolarna och i sofforna men det spelar ju iof inte så stor roll men jag tror jag är piggare än vad jag är..

Nu ska jag värma lite buljong i väntan...


.

3 kommentarer:

  1. Håller med.
    Väntan är olidlig.
    Även här.
    hehe
    Kram

    SvaraRadera
  2. Men men men ?!
    Nu är klockan 17.13???
    *Frustar av nyfikenhet*

    SvaraRadera
  3. pst............. Har du sett att det finns massor med bilder ?
    Kanske fina Musse är med där ?
    Nästa år är det i Uppsala.
    DÅ får du vara med med Musse.
    Kram

    SvaraRadera