onsdag 29 september 2010

Sol ute...

sol inne sol i hjärta och sol i sinne... eller nåt;)

Känner mej glad även om värken blir värre, naglarna släpper mer och mer men förhoppningsvis ska ingen ramla av helt men det får vi ta den dagen det sker, ska inte grubbla på det nu. Tårna har domnat helt nu, känns skumt, fingrarna är till häften domnade. Det som egentligen stör mest är ögonen som rinner hela tiden, allt är suddigt och jag är ganska röd runt ögonen av allt torkande.

Men nu ska jag ta en lite promenad, lär inte bli många meter men jag ska iallafall ge mej ut.... Jag ser INTE så sportig ut men låtsas att det är jag;)



.

3 kommentarer:

  1. Härligt
    Hoppas du får en bra promenad, hur kort den än må bli. Klart du ser ut sådär.
    Ser jag ju. *ler*
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha känner igen mej precis!!! På prickenbeskrivning! Kram Ninni

    SvaraRadera
  3. Det är en bra strategi, att låtsas, så blir det ju så. Eller hur?

    Kram

    SvaraRadera