söndag 12 september 2010

Vilken helg...

ja jag svävar fortfarande, jag är så otroligt stolt över Musse och givetvis över Leif, Annelie & Håkan som fixade detta, vi visste ju när vi anmälde att jag inte skulle kunna vara med på utställningen...

Annelie har fixat, kammat, sprayat och lagt varje hårstrå rätt på Musse hela helgen och jag är otroligt tacksam för det. Det resulterade i kommentarer i panelen som jag fick höra från "vår" assistent, Raymond hälsade "fantastisk snygg presentation av en fantastisk och välpresenterad katt!" och Jörgen fann inga ord!

Jag är rörd och imponerad över alla fantastiska hälsningar och grattis jag fått på FB, jisses, kunde aldrig i min vildaste fantasi tro det skulle kunna bli så.

TUSEN TACK alla underbara vänner!!

och ett EXTRA JÄTTESTORT TACK och KRAM till våra underbara vänner som åkte med Leif till Norge så denna dröm kunde bli verklighet.
NI ÄR FANTASTISKA, TACK!

3 kommentarer:

  1. Ja jösses du vilken resa.
    Stolt över att få vara med lite liiiite på resan.
    Kram i massor återigen.

    SvaraRadera
  2. Stort stort tillykke herfra Danmark med Musse's mange flotte titler. Sikken en sejr :o)))

    SvaraRadera
  3. Skrev ett långt inlägg och så försvann det. *sur*
    Nå, igen.
    Jag skrev att jag fortfarande svävar på små moln. Nästan ett år efter Vitöras otroliga framgångar på WW förra året. SÅ njut !
    Jag lovar att titta upp i träden när jag inte hittar dig bland oss vanliga dödliga nere på backen.
    KRam i Kvadrat

    SvaraRadera