fredag 3 september 2010

Inget speciellt...

Har inte haft riktig lust att skriva, känner mig lite låg, naglarna värker, fotsulorna gör ont och knäna och höfterna gör ont... men mest ont gör det nog i hjärtat när jag tänker på Linda, man säger att det finns en mening med allt men jag kan inte förstå att det skulle finnas någon mening när en småbarnsmamma drabbas av flera så tråkiga besked.

I morgon är det dax för bröllop, jag ska dock inte följa med, känns lite jobbigt att gå på så stor fest just nu, känner inte alls för att träffa en massa människor som jag inte känner så bra...
Jag önskar brudparet all lycka

3 kommentarer:

  1. Nä, visst känns det inte som att det finns nån mening med allt. :-(

    SvaraRadera
  2. Tack snälla för att du tänker på mig. Nä, ibland undrar man vad meningen med allting egentligen är. Vissa dagar känns livet tungt.

    Men nu är det ju som det är. Det enda jag kan göra är att hoppas på att få så många dagar som möjligt då jag mår BRA och att ta tillvara på dem!

    Kram!!

    SvaraRadera