måndag 20 september 2010

Höstrusk..

Det är verkligen höst nu, regn och grått. Jag kommer inte skriva om valet för det gör alla andra, men lite orolig kan man nog vara för hur det ska gå...

Idag ska jag in till Sjöbo och ta nya prover, L är inte hemma så jag måste köra själv och det ska väl gå fast jag är trött, det känns som jag har mjölksyra i hela kroppen.
Sen ska jag ta en tur in på ICA för jag måste köpa gott bröd och kalvsylta, det har jag fantiserat om sen igår, mums.


Nu börjar munnen återhämta sej så jag kan äta igen, det smakar inte riktigt som det ska men det är iallafall inte äckligt att få i munnen. Igår gjorde jag en underbar kinagryta och jag njöt verkligen av att kunna äta.

Hej Hopp!



.

2 kommentarer:

  1. Gud så gott det såg ut.
    *mums*
    Skönt att det smakade lite igår iallafall.
    Kör försiktigt !
    Kram

    SvaraRadera
  2. Äntligen får du känna lite smak igen, grattis! Tallriken såg verkligen frestande ut. Förstår din känsla över körningen, ta det försiktigt.
    kram

    SvaraRadera