onsdag 15 september 2010

Dax för lite gnäll och tycka synd om....

Jag mår inte alls bra, helgen tog hårt på mig även om jag var hemma och bara satt vid datorn, söndagens tur på Thuleslund var inte bra och shoppingen i måndags var också helt fel, min kropp är helt slut, nu orkar jag inget alls och har ont. Mina naglar och händer värker, alla fästena i kroppen spränger och så det eviga tjatet om munnen, jag kan fortfarande inte äta något, munnen är vidrig och i halsen är det något som sitter, jag har sagt hela tiden att det är slangen till porten men igår slog det mig att det kanske är något annat, något som bara råkade märkas i samband med att porten opererades in.... kanske en tumör...
Dom ringde från CSK i måndags och berättade att värdet på dom vita bara var 0.3 så nu är det nytt penicilin och nya prover togs idag, får se om dom ringer i em.

Detta är inget kul så jag tar och lägger mig med min ljudbok....


.

5 kommentarer:

  1. Så trist för dig. Jag lider med dig, vet hur det känns. Du har inte svamp i munnen? Fast du tar säkert tabletter mot det, det hjälpte iaf för mig.
    Önskar du mår bättre imorgon, vila och hoppas att du iaf kan njuta av din ljudbok.
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Ja, fy farao för det där otäcka som blir i munnen. Det tär verkligen på en. Var det inte sista giftet nu? Eller har jag blandat ihop det? Hoppas att det är det, då ska du se att du kommer må bättre och bättre. Det är härligt när man börjar känna igen sej själv igen! Idag har jag haft en toppendag och orkar mycket!
    Kram på dej och krya på dej! Anna
    P.s. Vad fånigt det är att man ska skriva in speciella bokstäver bara för att skriva en kommentar....

    SvaraRadera
  3. En riktigt varm styrkebamsekram kommer här!
    Busan

    SvaraRadera
  4. Vet hur du har det och hur du mår. Längtar efter nåt gammalt att dra över mig och vill inte komma fram förrän det här skiten är över. Men, det närmar sig nu Lisbet. SNART slipper vi mer gifter, slipper smärtan och får tillbaks smaken. Vi återerövrar våra kroppar !!!! :-) Stora kramen till dig, tappra kvinna

    SvaraRadera
  5. Kramar i massor och hoppas du mår bättre nu när jag skriver det här.

    SvaraRadera