söndag 12 september 2010

WOW....

SW'10 SP S*Kringlans Mousse, DVM, DSM

Musse i händerna på en av våra favoritassistenter, Johan.

Jag är mållös, detta är såå stort och jag önskar så att jag kunde vara med men nu är det som det är och jag har suttet här hemma och gråtit floder av lycka.

Vår vackra vackra Musse, hon tog tre titlar på en dag, vet faktiskt inte om någon gjort det innan.

Hon tog.. Distinguished Variety Merit (DVM)

Distinguished Show Merit (DSM)

Scandinavian Winner (SW'10)

Underbar känsla!!

9 kommentarer:

  1. Grattis. Det måste vara en härlig känsla. Sträck på dej o var stolt.
    Kramen

    SvaraRadera
  2. MegaGrattis !!!
    Så glad för din skull.
    MultiKram

    SvaraRadera
  3. Så fantastiskt! Det var verkligen välförtjänt, hon är ju så otroligt vacker. Det är något man unnar dig av hela hjärtat efter allt du gått igenom.
    Härligt också för A och H som fött upp henne.
    Fattades bara att du hade fått vara där och uppleva det live. L måste vara i sjunde himlen han också. Vi hoppas få se många bilder.
    Kramar Elisabeth

    SvaraRadera
  4. GRATTIS till 3 x titlar. Superhäftigt.
    Kramizar Yvette

    SvaraRadera
  5. Grattis! Vilken duktig och stilig kisse du har!! Jag förstår att du är en stolt matte och att du förståss skulle vilja vara där. Du får glädja dej åt att hon vann!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Fantastiskt! Men så är hon fin också... :) Underbart med positiva händelser mitt i allt jobbigt.

    Kram, P

    SvaraRadera
  7. STORT GRATTIS!!! till en vacker katt

    SvaraRadera
  8. Nu bölar jag igen! Kanske något emotionell! ;) GRATTIS igen till Musses ALLA titlar, till alla tårar som fällts idag och all kärlek som finns runt er! :)

    SvaraRadera
  9. Hamnade här och säger stort GRATTIS till Musses och er framgång. Ha en trevlig måndagkväll.

    SvaraRadera