lördag 11 september 2010

Nervös....

Ja här sitter jag och kommer inte få ett skvatt gjort på hela helgen, L, A & H är i Moss i Norge med Musse och hennes mamma Eina på Scandinavian Winner... Nu fick jag ett sms av A som gjorde att jag höll på att falla av stolen, hon skrev bara -Nu startar bedömningarna.... det är 20 katter innan Musse ska upp till Raymond Saetre (domaren)

Jag är ingen tävlingsmänniska och har en förmåga att "plocka" sönder min katt i småbitar men samtidigt måste jag erkänna, hon har faktiskt en chans, hon ÄR en mycket snygg katt, hon kanske inte vinner men hon ger konkurenterna en rejäl match iallafall, hon har trots allt 14 BEST IN SHOW i mycket hård konkurans...

Jag skulle kunna sitta här och tjata hela helgen, är supernervös och stirrig... Ska försöka lugna mej lite, får lägga mej med Andreas Carlsson en stund :) alltså hans bok... inte honom själv... he he...

Här komer en bild på allra vackraste "Musse"
SP S*Kringlans Mousse



.

3 kommentarer:

  1. Hon har en riktigt bra chans så jag förstår att du är nervös. :) Hoppas så att hon tar det!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag vill bara in och kramas.

    Orkar inte läsa så mycket.
    Det är för nära och gör så ont.
    Jag vet ju. Har varit där du är.
    Men ändå inte.
    Vi kan aldrig veta exakt hur andra har det.
    Hur andra tar det.


    Varm varm kram

    SvaraRadera
  3. Håller tummar och tassar för att det ska gå bra.
    Kul att få Raymond dessutom.
    Kram i massor

    SvaraRadera